Het is dan eindelijk zover. Je hebt je droombaan, een eigen bedrijf. Alles is klaar en je kan nu eindelijk aan de slag om geld te verdienen. Maar dit is helaas pas mogelijk wanneer je goed bereikbaar bent. Dus hoe zorg je hier nu voor? In deze blog geef ik je vier tips waardoor je beter bereikbaar wordt.
Wanneer je je eigen website lanceert op het web is natuurlijk erg belangrijk dat jouw doelgroep hem daadwerkelijk vindt. Het is daarom slim om te onderzoeken wat jouw doelgroep precies zoekt in de zoekmachines. Wanneer je website niet te vinden is heb je er natuurlijk helemaal niets aan. Als je niet makkelijk te vinden bent op google zullen ze hoogstwaarschijnlijk overstappen naar de concurrent.
Het is natuurlijk belangrijk om telefonisch goed bereikbaar te zijn. Dit kan veel vertrouwen geven aan een klant. Het komt namelijk een stuk persoonlijker wanneer iemand opneemt. Het is daarbij ook slim om een persoonlijke voicemail in te spreken. Dit komt een stuk beter over dan een simpele piep.
Het is ook erg belangrijk om een goed social media platform te hebben. Klanten kunnen dan makkelijk met je in contact komen. En door regelmatig updates te plaatsen kan dit nog meer vertrouwen geven. Je laat dan namelijk zien dat je goed bereikbaar bent. Ook interactie is erg makkelijk via social media. Je kan bijvoorbeeld reageren op berichten die mensen plaatsen. Zo maak je alles een stuk persoonlijker.
Een chatfunctie in je website kan ook voor veel goeds zorgen. Tegenwoordig wordt het steeds makkelijker en het kan de relatie met de klant verbeteren. Wanneer je namelijk snel op klanten reageert en ze meteen kan helpen zorg je dat ze niet weglopen. Het dus erg slim om dit met je websitebouwer te bespreken.
Over de auteur